Siin lehel:Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE
Üldinfo
Koolituse sihtrühm
- Juba töötavad klienditeenindajad – inimesed, kes töötavad igapäevaselt klientidega ja soovivad arendada oma oskusi.
- Alustavad klienditeenindajad– inimesed, kes alles alustavad tööd teeninduse valdkonnas ning vajavad baasteadmisi ja praktilisi tööriistu.
- Kliendihaldusega seotud spetsialistid – inimesed, kelle ülesandeks on klientidega suhtlemine või meeskonna juhtimine teeninduses ning kes soovivad süvendada oma teadmisi ja oskusi.
- Ettevõtjad ja väikeettevõtte omanikud – inimesed, kellele on oluline iseenda ja oma töötajate klienditeeninduse oskuste täiustamine, et pakkuda kvaliteetset teenust ja kasvatada oma äri.
Koolituse eesmärk
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate professionaalsust ja enesekindlust klienditeeninduses, pakkudes praktilisi tööriistu paremaks suhtlemiseks ja keeruliste olukordade lahendamiseks. Koolitus annab põhjalikud suhtlemis- ja käitumisoskused, pakkumaks klientidele kvaliteetset teenindust ning suurendada töötaja enda rahulolu ja motivatsiooni.
Koolitus annab
- Kliendisuhtluse baasteadmised – osaleja oskab klientide vajadusi ja ootusi paremini mõista ning nendega vastavalt suhelda.
- Efektiivsed suhtlemistehnikad – oskused nagu aktiivne kuulamine, avatud küsimuste esitamine ja tagasiside andmine aitavad luua positiivse kliendikogemuse.
- Keeruliste olukordade ja konfliktide lahendamise oskuse – praktilised “tööriistad” raskete klientidega suhtlemiseks ja konfliktide tulemuslikuks lahendamiseks.
- Tööalase enesekindluse ja motivatsiooni kasvu – teadmised, mis toetavad professionaalset arengut ja suurendavad tööalast rahulolu.
Koolituse toimumise aeg
Koolitus “Praktilise klienditeeninduse ABC” toimub neljal õppepäeval:
- esmaspäev 10/02/2025 kell 10.00-16.00;
- teisipäev 11/02/2025 kell 10.00-15.15;
- esmaspäev 17/02/2025 kell 10.00-16.00;
- teisipäev 18/02/2025 kell 10.00-15.15.
Koolituse auditoorne maht on 26 akadeemilist tundi.
Koolituse programm
Esimene päev
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 | Klienditeenindaja roll ja töine rollikäitumine
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
13.15-13.45 | Lõuna | |
13.45-16.00 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
Teine päev
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 | Klienditeeninduse kutseoskused – suhtlemiskompetentsid
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
13.15-13.45 | Lõuna | |
13.45-15.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
Kolmas päev
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 | Müügipsühholoogia kompetents
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
13.15-13.45 | Lõuna | |
13.45-16.00 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
Neljas päev
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 | Raske kliendiga suhtlemine
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
13.15-13.45 | Lõuna | |
13.45-15.15 |
|
Anneli Salk Psühholoog, koolitaja |
Kõik koolitusel osalejad saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
Õpiväljund
Koolitusel osaleja:
- valdab kliendikeskset suhtlemist – oskab kasutada aktiivset kuulamist, avatud küsimusi ja tõhusat tagasiside andmist kliendikogemuse parandamiseks;
- tunneb müügipsühholoogia põhimõtteid – mõistab, kuidas klientide vajadusi kaardistada ja kohandada müügivestlust, et pakkuda kliendile väärtust ja suurendada müügitulemusi;
- oskab lahendada keerulisi suhtlussituatsioone – kasutab praktilisi tehnikaid raskete klientidega suhtlemiseks ja konfliktide professionaalseks lahendamiseks;
- suudab säilitada motivatsiooni ja tööalast enesekindlust – rakendab oskusi ja strateegiaid, mis aitavad stressiga toime tulla ning hoida tööalast rahulolu ja motivatsiooni;
- mõistab meeskonnatöö olulisust klienditeeninduses – oskab töötada tõhusalt meeskonnas, mõistes erinevate rollide tähtsust ja panust kollektiivse kliendikogemuse loomisel.
Koolituse toimumise koht
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.
- Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
- Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
- Online-koolitus toimub MS Teamsi keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.
Koolituse maksumus
- Koolituse maksumus on 495 €. Hind sisaldab käibemaksu.